- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Sparepart Mesin
- Sparepart Pengapian
- Ignition Coil / Igniter
- Datang sebagai Suku Cadang Perbaikan... (ADVANCEPro: Address V125 Reinforced Ignition Coil Ignition System Grounding Set)
【ADVANCEPro】Address V125 Reinforced Ignition Coil Ignition System Grounding Set Review
Sesuai: SUZUKI address V125
Come as Repair Parts
OEMCoil was doing well, but since it exceeded 30,000 kilometers in running, I exchanged it just in case. CDI ignition is V161.
Although there was not a particularly difficult point in exchanging, Cool Body's Bolt interfered with Inner cowl and it was difficult to remove 1 pc, so I removed it while lifting up 4 Floor's Bolt.
Replace the OEMCoil Connector 1 pc, replace the CoilBody with BoltQuantity : Just stop at 2 pc.
Because Grounding Wire from Body had no place to connect, I sealed it with Shrink Tube and bundled it to Plug cord.
Cap fitted to the diameter of plug hole of CylinderCowling is attached to Plug cap, but since it can slide freely, it closes the plug hole tightly.
After replacement, Plug cap began to catch on the plug. Compared to OEM's plug cap was Yurururu. Also, Terminal nut of Plug is unnecessary.
As I tried running, the engine came to be smoothed to Smooth compared to OEMCoil's time.
At the time of OEMCoil, there was no rotation range where the feeling of blowing was burnished. Even though I was insensitive, I felt that Torque was added slightly.
I think that it is an ordinary good product.
Datang sebagai Suku Cadang Perbaikan
OEMCoil bekerja dengan baik, tetapi karena berlari melebihi 30.000 kilometer, saya menukarnya untuk berjaga-jaga. Pengapian CDI adalah V161.
Meskipun tidak ada hal yang sulit dalam pertukaran, Cool Body's Bolt mengganggu Inner cowl dan sulit untuk melepas 1 pc, jadi saya melepasnya sambil mengangkat Bolt 4 Lantai.
Ganti OEMCoil Connector 1 pc, ganti CoilBody dengan BoltQuantity : Berhenti di 2 pc.
Karena Grounding Wire dari Body tidak memiliki tempat untuk dihubungkan, saya menyegelnya dengan Shrink Tube dan menggabungkannya ke kabel Plug.
Tutup yang dipasang pada diameter lubang steker CylinderCowling terpasang pada tutup Steker, tetapi karena dapat meluncur bebas, tutup lubang steker dengan rapat.
Setelah penggantian, tutup steker mulai tersangkut pada steker. Dibandingkan dengan tutup steker OEM adalah Yurururu. Juga, mur Terminal Plug tidak diperlukan.
Saat saya mencoba menjalankan, mesin menjadi halus dibandingkan dengan waktu OEMCoil.
Pada saat OEMCoil, tidak ada rentang rotasi di mana perasaan bertiup itu mengilap. Meskipun saya tidak peka, saya merasa bahwa Torsi ditambahkan sedikit.
Saya pikir itu adalah produk bagus biasa.